Dan före dagen D

Godmorgon alla! Ja, jag vakna faktiskt precis nu. Trött efter en dag i Lidköping tillsammans med Nina. Vi har en kompis där och så skulle vi hämta hem en häst. Så mycket häst och god mat och trevligt sällskap. 


Så att hålla igång och bara vara med om nya saker gör mig trött. Både pga smärtan och att jag läker fortfarande. 

Imorgon är det dags för återbesök till röntgen och farbror doktorn. Jag hoppas verkligen att de säger att jag får börja gå lite försiktigt igen. Men det kan likaväl vara så att operationen får göras om eller att jag får sitta i rullstolen ett tag till. Jag hoppas hoppas att jag kan få börja gå och köra bil…. Att rida!!! Så håll tummarna på måndag är ni snälla 💗

Avslutade lördagen hos Victor innan det blev middag hos vänner. Gud vad man kan sakna en häst! 


Lämna en kommentar